Påny guld til Nissan i Fannerup |
Guldmedalje i kundetilfredshed for anden gang, og i Top 3 på landsplan i konkurrence med 60 andre Nissan-forretninger. Sådan lyder den positive nyhed fra Nissan Fannerup ved Keld og Lars Rasmussen. Det synlige bevis herpå blev overrakt af Nissan Danmarks distriktschef i det østjyske, Henrik Bolting, ved en lille højtidelighed torsdag formiddag i sidste uge. Det er som nævnt anden gang det lykkes for Nissan Fannerup at erobre guldmedalje i kundetilfredshed.
- Alle Nissan-kunder får et skema, som de skal udfylde. Via diverse spørgsmål omkring kundens oplevelse af den vare og service vi har leveret, og leverer fortløbende, kan et konsulentfirma, som vi faktisk ikke aner hvem er, regne ud, i hvor høj grad vores kunder er tilfredse med os. Det er således udelukkende kunderne der bedømmer os. Vi kan så hvert år sætte fokus på de svage sider vi måtte have, og derved hele tiden forbedre os. Det er en kontinuerlig proces, som aldrig må høre op. Vi skal hele tiden blive bedre til det vi gør, og aldrig stå stille. Det er noget der kræver både tid og kræfter, men det er en simpel nødvendighed for at kunne klare sig i den her branche, siger Keld Rasmussen til Grenaa Bladet.
Han er naturligvis glad for, at anstrengelserne så krones med topkarakterer og guldmedalje til firmaet.
Bedre skiltning af og ved indskrivningen og en løbende orientering til kunden i forbindelse med en reparation, er nogle af de ting, som der er blevet arbejdet med i det forløbne år hos Nissan Fannerup for at skabe en endnu større kundetilfredshed, end man havde i forvejen.
Nissan Fannerup skrabede faktisk så mange point sammen, at man kun var 1 sølle point fra en delt 1. plads blandt alle Nissan-forhandlere i Danmark.
Lars og Keld Rasmussen - og de øvrige medarbejde hos Nissan Fannerup - har for anden gang fået en guldmedalje i kundetilfredshed af Nissan Danmark.
[ Alle ugens artikler | Hoved oversigt | Grenaa Bladets hjemmeside ]
© Grenaa Bladet 2002