15-11-1999

Dorthe Secher Rosenvinge

Grenaa Blad logo

Dorthe Secher Rosenvinge fra Grenaa er formentlig den eneste, der bruger Jaco i Grenaa som rejsebureau. Netop hjemvendt fra Manilla på Filipinerne efter at have vundet endnu en rejse i en konkurrence, havde hun lige tid til at smutte forbi sit »rejsebureau« onsdag eftermiddag i sidste uge for at hente endnu én af slagsen. Som oftest er det slogan-konkurrencer hun reflekterer på, og utallige gange er hendes slogans blevet udvalgt som de bedste. For en gangs skyld har hun blot været heldig i forbindelse med den seneste konkurrence i Jaco. Ved at svare på et spørgsmål om, hvor Pølsefabrikken Gøl er beliggende, har hun deltaget i en landskonkurrence om tre rejser for to personer til Paris til en værdi af 3.500 kroner pr. stk. Gøl's reklamebureau har så blot udtrukket tre rigtige konkurrence-bidrag blandt alle de mange indsendte bidrag, og imellem de tre udtrukne fandt man såmænd Dorthe Secher Rosenvinge's bidrag - herunder navnet på denbutik hun havde afleveret den i, Jaco. Konkurrencen er et led i Gøl's markedsføring af deres nye produkt, leverpostej, som i løbet af blot et år er blevet den næstmest solgte mærkevare-leverpostej i Danmark. Stryhns ligger nummer 1.


Der var tre svarmuligheder i konkurrencen: Ligger Gøl's pølsefabrik på Mols, i Nordjylland eller på Lolland, og her er det rigtige svar vist nok Nordjylland, hvilket Dorthe Secher Rosenvinge havde luret. På billedet får hun overrakt rejsebevis og blomster af key account manager fra Gøl, Lars Aasted, og slagtermester P. Sørensen fra Jaco i Grenaa.


De to øvrige rejser gik til en konkurrence-deltager fra Sjælland og én fra Sønderjylland. Hver især kan de nu tage én de er lun på med til Paris. Altså ikke en postej, forstås! En hjertenskær...


Det var i øvrigt netop hvad konkurrence-opfordringen lød på: Lun på Gøl - Tag den, du er lun på med til Paris!

 

[ Alle ugens artikler | Hoved oversigt | Grenaa Bladets hjemmeside ]

© Grenaa Bladet 2000